Gå vidare till innehåll

Fri frakt över hela världen | 30-dagars fri retur

Frågor? Kontakta oss

Vanliga frågor

Beställning och leverans

Fråga: När kan jag förvänta mig min beställning?


Svar: Den genomsnittliga leveranstiden är 12-15 dagar. Detta beror på att våra produkter levereras direkt till dig från leverantören. Tack vare denna unika affärsmodell kan vi göra stora besparingar på lager- och transportkostnader och vi kan erbjuda produkterna till ett lägre pris än konkurrenterna och ta hand om fraktkostnaderna själva.


Fråga: Den förväntade leveranstiden har gått ut, var är min beställning?!


Svar: I 99% av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det ibland hända att en beställning försenas under leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning via följande länk:


https://[WEBSITENAAM.nl]/pages/order-lookup 


Har du inte fått något 3 dagar efter det förväntade leveransdatumet? Vänligen kontakta oss.


Fråga: Jag saknar ett antal produkter i min beställning. Hur är det möjligt?


Svar: Eftersom vi samarbetar med olika leverantörer kan det hända att produkter skickas separat från varandra. Om det saknas artiklar i din beställning får du dem vanligtvis efter 2-3 dagar.

 

Vi ber om ursäkt för eventuella förvingingar.

 

Fråga: Vad är fraktkostnaderna?

 

Svar: Vi täcker fraktkostnaderna för din beställning *.


*Det händer ibland att vi ger bort ett antal GRATIS artiklar när det är tex en kampanj. För att täcka kostnaderna tar vi ut 69kr för frakt.

 


Byte och återlämning


Fråga: Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den?


Svar: Ja. Du kan returnera en beställning inom 14 dagar utan att ange något skäl. 


Fråga: Jag vill returnera en vara. Vad ska jag göra?


Svar: Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet. Produkterna måste returneras i ursprungligt skick och med alla etiketter och märken på plats. Produkten får inte ha några tecken på användning.


En returförsändelse måste alltid innehålla en Track & Trace-kod. Avsändaren är alltid ansvarig för försändelsen.


När vi har tagit emot dina returnerade varor ser vi till att köpesumman krediteras ditt konto inom 14 dagar.


>> Klicka här för att ladda ner ett returformulär <<


Track & Trace


Fråga: Var hittar jag min Track & Trace kod?


Svar: På den här sidan [LÄNK TILL SIDAN FÖR ATT SPÅRA DIN BESTÄLLNING] kan du ange din e-postadress och ditt beställningsnummer för att spåra ditt paket.


Fråga: Track & Trace koden ger ingen information.


Svar: Från och med att ditt paket har anlänt till postorderföretaget finns det information om Track & Trace. Tänk på att det kan uppstå en viss fördröjning.